måndag

Voices in my head, totally normal, right?

Nu har jag städat ut julen här hemma, t om mina adventstjärnor har fått flytta in till förrådet igen. I vanliga fall brukar jag hålla kvar adventsstjärnorna så länge som möjligt men i år tröttnade jag på julen ovanligt fort...

Nu vill jag ha vår, sol och massor med glada färger. Varför inte smygstarta våren med ett nytt färgglatt halsband?

Här har jag gjort ett litet halsband, ett litet blått silverfolierat hjärta med som hänger i ett karbinlås. Hjärtat kan man fästa i en silverkedja lång som kort eller varför inte ett blått mockaband, svart läderband (hjärtat är ca 1cm brett & högt).

Halsband: Voices in my head, totally normal, right?

Halsband: I prefer Cartier Bresson

Ett halsband i en härlig grön färg, även detta hänge är silverfolierat och hänger på ett karbinlås. Pärlan är ca 3cm i diameter och ca 1 cm tjock.

//Frida



Pris inkl valfri silverkedja /eller läderband & frakt: 75kr/st

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Vilka fina hängen du har gjort!! Kanske dags för en smyckesjunta snart för att komma igång lite inför våren...? Ha det bra.
Kramis,
Sara