onsdag

1000-tack!!!

- Ann, 1000-tack för det otroligt fina paketet!!!





Jag ville inte förstöra det fint inslagna paketet som jag fick av Ann i dag, inte förrän jag hade förevigat det med kameran :-) Tänk vad lite som behövs, ett vackert omslagspapper och lite omtanke och genast känns livet så mycket härligare & roligare.

Den här söta lilla grodan fanns inne i paketet, den står nu på vårt köksbord och kommer få hålla mig sällskap vid frukosten framöver. Sambon är nämligen varken morgonpigg och morgonhungrig, så jag får hålla mig själv sällskap om mornarna - men inte längre!!! :-)

Varför denna glada överraskning kanske ni undrar? Jo, jag hjälpte Ann med några smycken. Vi gjorde om ett halsband från Snö till ett armband och ett par örhängen. Sedan hade hon ett halsband efter sin mamma som gått sönder, jag lagade det åt henne och som tack för det fick jag det här fin-fina paketet.

/Kram Frida

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hej Frida!
Vad roligt att du har börjat blogga igen. Jag gillar dina smycken jätte mycket.

/Sarah

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Tack för kommentaren, alltid lika kul!! Gillar dina smycken oxå, jättefina!! /kram f