torsdag

Rusk & Ruska

Funderar på om jag skulle ta och ruska liv i den här gamla bloggen igen, det var förfärligt länge sedan jag var här... Eller om jag ska lägga ner den... Men den besöks ju fortfarande av Er... Och nu har jag och min numera 3-åriga dotter börjat pärla tillsammans. Hon är jätteduktig och trär pärlor på både smyckevajer och färgad ståltråd, visst behöver hålen i pärlorna vara lite större, men ändå. Jag ser att mina pyssel-gener lever vidare = Härligt :) Hade en liten minikurs för mina två fastrar i somras, det var kul :) Annars gör jag mest nått smycke till mig själv, lite nu och då. Har gjort ganska många halsband med blandade sötvattenspärlor i glada färger, senast till Ebbas två dagmammor, som avskedspresent när vi bytte till dagis. De uppskattade presenterna och blev nästan rörda till tårar. Lovely <3 Ska se om jag kan fota något liknande halsband jag har hemma så ni får se hur det ser ut. /Pärliga kramar från Frida

Inga kommentarer: