måndag

My dearest Dubai sweathearts!









Dessa darlings har fin fina pärlor ända från Dubai, jag köpte dem när jag var där på semester förra hösten och de gick åt som smör i solsken. Så jag bad en väninna handla 10 strängar åt mig när hon var där sist. Samma leverantör, underbara och jättefin kvalitet, men så kostar de därefter ;)

Jag har hittat fina nya T-lås i sterling silver som några av dessa darlings har fått. Jag har även provat något nytt. Eller kanske det är gammalt? Ja hur som hellst, jag har använt mig av vintage, dvs jag har köpt gamla halsband (både hela och trasiga) och återanvänt fina pärlor och lås från dem tillsammans med bla dessa vita sötvattenspärlor från Dubai. 

Finns att köpa på Runnvikens Pensionat utanför Nyköping och snart även i deras webgalleria 




Inga kommentarer: